Tvorba e-shopu Plzeň 10
Otevírací doba

Pondělí - Pátek

Tvorba e-shopu Plzeň 6
Třída Tomáše Bati 87

760 01 Zlín

Co jsme se naučili o e-shopech v roce 2020

Co jsme se naučili o e-shopech v roce 2020

E-shopy jsou v posledních pěti letech v České republice na vzestupu, kdy jsme se dostali až na první místo Evropské unie v počtu e-shopu na obyvatele. Rok 2020 tomuto růstu ještě více napomohl a mnoho velkých firem i menších podniků začalo věnovat větší pozornost e-commerce. Díky vysoké koncentraci e-shopů se rychle vyselektovaly ty, které zákazníkům […]

E-shopy jsou v posledních pěti letech v České republice na vzestupu, kdy jsme se dostali až na první místo Evropské unie v počtu e-shopu na obyvatele. Rok 2020 tomuto růstu ještě více napomohl a mnoho velkých firem i menších podniků začalo věnovat větší pozornost e-commerce. Díky vysoké koncentraci e-shopů se rychle vyselektovaly ty, které zákazníkům nabízeli jednoduchou orientaci na stránce, asistenci a jednoduchou platbu. Avšak je toho ještě více, co Vám pomůžeme dostat Váš e-shop do popředí.
1. Přizpůsobení zobrazení e-shopu na telefonu
V roce 2020 byl překonán jeden z dalších milníků e-commerce, kdy více než 50 % nákupů bylo uskutečněno z mobilních telefonů. Mnoho společností nabízí svým zákazníkům aplikace, avšak ty jsou nejen velmi finančně nákladné, ale také i časově nákladné. I když jsou aplikace velké plus, tak nejsou nutností. Stačí mít e-shop upraven tak, aby se pěkně zobrazoval i na mobilních telefonech, protože není nic horšího, když otevřete jakoukoliv webovou stránku, které je určena pouze pro počítače a nepřizpůsobí se Vaší obrazovce. Toto zobrazení odradí mnoho návštěvníků a Vy přijdete o potenciální zákazníky.
2. Rychlá platba
Mnoho e-shopů už využívá platební brány k rychlé platbě, avšak se stále najdou případy, kdy lze zaplatit pouze bankovním převodem. Jedná se o další krok, který musí zákazník provést navíc, což může mnoho z nich odradit od toho, aby nákup dokončili. Pokud chcete však být o krok napřed, tak využijte novinek dnešní doby, kdy je většina nákupů provedena přes mobilní telefony a nabídněte svým zákazníkům možnost platby přes Apple Pay, Google Pay, případně také Paypal. Paypal je výhodné využít, když nabízíte své produkty do zahraničí a zákazník se vyhne jakýkoliv poplatkům, které by jim banka mohla zaúčtovat.
3. Udržitelnost
Zájem o ekologii a celkově životní prostředí v posledních letech roste, a mnoho lidí si dává záležet na tom, aby jejich dopad na planetu byl co nejmenší. Proto představení produktů, které berou větší ohled na přírodu, jsou správnou volbou.
Obalové materiály
Avšak udržitelnost se týká zejména obalových materiálů. Snažte se využít recyklované materiály nebo menší množství obalů. Tyto kroky Vám nejen mohou pomoct zvýšit množství objednávat, ale také uděláte dobrý skutek naší planetě.
P2P
Neboli Peer to peer koncept, který je zaměřen na prodej produktů z druhé ruky. Tohle není žádnou novinkou, e-bay.com, bazar.cz, bazos.cz, aukro.cz jsou tady s námi již roky, avšak přeprodej produktů se stále více stává atraktivnější, a to nejen díky udržitelnosti, ale také nižší ceny.
4. Možnost přizpůsobit si produkt
V široké nabídce, kterou najdeme na internetu je velmi jednoduché se ztratit a hledat svůj vysněný produkt hodiny. Společnost Nike už mnoho let poskytuje službu svým zákazníkům, že si mohou upravit boty přesně podle jejich gusta. Jedná se o službu navíc, kterou jen tak někde nenajdete a je to škoda. Přidáním této funkce do svého e-shopu a celkově sortimentu vystoupíte z davu. Mnoho lidí chce originální kousky, které nikdo mít nebude, proto není na škodu vyzkoušet tuto možnost.